Керуючись повноваженнями та процедурою, визначеною ст.ст. 134-136 Земельного кодексу України, Головним управлінням Держгеокадастру у Вінницькій області було включено земельну ділянку площею 43,2862 га, яка розташована на території Голдашівської сільської ради Бершадського району, до переліку земельних ділянок, права оренди на які можуть бути реалізовано на земельних торгах.
Однак, фактичним землекористувачем оскаржено до Вінницького окружного адміністративного суду наказ щодо включення до переліку зазначеної земельної ділянки. Рішенням окружного адміністративного суду від 30.10.2018 року адміністративний позов фактичного землекористувача до Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування наказу було задоволено частково.
Головним управлінням дане рішення оскаржено в апеляційному порядку.
Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу Головного управління задоволено повністю, скасовано Рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 30.10.2018 року та прийнято нову постанову про відмову у позові.
Судом апеляційної інстанції визнано правомірними дії Головного управління щодо включення земельної ділянки площею 43,2862 га, яка розташована на території Голдашівської сільської ради Бершадського району до переліку земельних ділянок, права оренди на які можуть бути реалізовано на земельних торгах.
За результатами земельного аукціону, який відбувся 07 червня, було продано право оренди на земельну ділянку сільськогосподарського призначення площею 43,2862 га, терміном на 7 років для ведення фермерського господарства.
Стартовий розмір орендної плати становив 205 тис. 603 грн. кінцева орендна плата, яку орендар сплачуватиме щорічно до бюджету місцевої ради Вінниччини склала 590 тис. 82 грн., що більше ніж у 2 рази стартової суми.
Отже, впровадження конкурентних способів продажу прав на земельні ділянки має безперечні переваги для територіальної громади, оскільки успішно проведені земельні торги є ефективним засобом істотного збільшення надходжень до місцевих бюджетів. Як показує практика, за наявності конкуренції між покупцями ціна продажу на аукціоні перевищує стартову в кілька разів. Проведення земельних торгів свідчить в першу чергу про відкриту і прозору діяльність влади, що завжди позитивно сприймається потенційними інвесторами і значно підвищує рейтинг інвестиційної привабливості регіону.