Протягом 2015-2017 років Головним управлінням Держгеокадастру у Вінницькій області було розглянуто 4161 звернення, скарга та пропозиція громадян.
«Діяльність Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області в першу чергу спрямована на оперативне реагування на звернення, скарги та пропозиції громадян, цілеспрямоване розв’язання їхніх обґрунтованих вимог», – йдеться у повідомленні.
Серед усіх звернень:
– 295 надійшли з «Гарячої лінії» Голови Держгеокадастру;
– 1146 – з Урядової гарячої лінії;
– 1192 звернень надійшли від громадян безпосередньо до Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області;
– 1528 звернень громадян, які надійшли на особистому прийомі громадян;
Основні питання, які порушуються у зверненнях:
– виділення земельних ділянок;
– надання допомоги при приватизації земельних ділянок;
– надання допомоги при вирішенні земельних спорів;
– виділення земельних ділянок учасникам АТО;
– оскарження дій голів сільських (селищних) рад.
У Головному управлінні Держгеокадастру у Вінницькій області керівництвом проводяться прийоми громадян – як особисті, так і виїзні.
Так, за три роки керівництвом Головного управління було проведено 312 прийомів громадян, з них – 72 виїзних. В цілому на прийоми звернулось 1528 громадян.
Під час особистого прийому громадяни звертались з клопотанням про виділення земельних ділянок, надання допомоги у вирішенні спірних питань навколо меж земельних ділянок, відновлення права на земельну частку (пай).
Також доволі часто оскаржувались дії органів місцевого самоврядування при вирішення питання щодо виділення земельних ділянок. За результатами розгляду порушених питань громадянам надавались фахові консультації.
З 1528 порушених питань: 1200 було вирішено позитивно, надано 328 фахових роз’яснень у зв’язку з тим, що вирішення порушених у зверненні громадян не відносилось до повноважень Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області.