Відкрито особисту телефону «гарячу лінію» Голови Держземагентства Сергія Рудика, яка дозволить зробити максимально прозорими всі процеси діяльності Держземагентства, налагодити ефективний зворотній зв`язок з громадянами та оперативно протидіяти корупційним діям. Принциповим нововведенням є надання письмових відповідей на телефонні звернення. Досі такий механізм, не працював, всі роз’яснення надавались виключно телефоном. Протягом 14 днів виконавці мають надати письмову відповідь заявнику та надіслати копію відповіді разом із супровідним листом до Держземагентства. Після отримання відповіді від виконавця, аналітики ретельно аналізуватимуть її зміст. Фахівцями гарячої лінії в обов’язковому порядку здійснюватиметься зворотній зв’язок з громадянами і тільки після того, як заявник особисто підтвердить вирішення питання – звернення буде знято з контролю. На “гарячій лінії” щодня, крім вихідних і святкових днів, з 9:00 до 17:00 (у п’ятницю до 16:45) працює 6 операторів і 4 аналітики. За телефоном 0 800 301 071 можна отримати кваліфіковану відповідь на звернення чи залишити скаргу. Дзвінки для всіх громадян України безкоштовні.
“Гаряча лінія” Голови Держземагентства України забезпечує ефективний зворотний зв’язок з громадянами
Comments are Closed