За звітний період через Центри надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» було прийнято та опрацьовано 21740 заяви громадян та юридичних осіб з питань надання адміністративних послуг, з них: 8851 заяв щодо видачі витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки; 11924 заяв щодо реєстрації земельних ділянок. Крім того, 8208 заяв щодо видачі витягів з Державного земельного кадастру;749 заяв щодо видачі висновку про погодження документації із землеустрою; 845 заяв щодо видачі довідки про кількісні характеристики земельної ділянки, розподілення земель між власниками і користувачами (за даними державної статистичної звітності форма 6-зем); 33 заяв щодо реєстрації земельних сервітутів; 10 заява щодо видачі відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою; 1 заява про надання висновку щодо меж географічного місця, з яким пов’язані особливості, певні якості та інші характеристики товару. Серед позитивних здобутків також слід відмітити досягнення домовленостей щодо прийому громадян Державними кадастровими реєстраторами м. Вінниці через центр надання адміністративних послуг Вінницької міської ради.