Відділ допомоги клієнтам (Контакт-центр) Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) опрацював дані щорічного опитування користувачів Реєстру декларацій (Реєстр). В опитуванні, яке традиційно проводиться під час кампанії декларування, взяли участь 3367 осіб.

Результати опитування продемонстрували такі тенденції. 

  • Задоволеність роботою Реєстру зростає

50% опитаних декларантів оцінили взаємодію з Реєстром на найвищий бал — 10 із 10, що на 7% більше, ніж торік. 

З початку 2023 року НАЗК вимірює рівень задоволеності користувачів під час їхньої взаємодії з Реєстром. Це показники NPS (Net Promoter Score – Індекс споживчої лояльності) та CSI (Customer Satisfaction Index – Індекс задоволеності клієнтів продуктом). В цьому році  вони складають 66% та 86% відповідно. Вперше за два роки їх значення досягло “золотого стандарту”, що зазвичай використовується в приватному секторі (NPS 60 % +, CSI 85 % +).

  • Реєстр став зручнішим, а технічних помилок виникає все менше 

Цьогоріч 59% користувачів проти 47% у 2024-му змогли заповнити декларацію без труднощів і питань. 71% витратили на заповнення документа не більше кількох годин, в тому числі 39% – до однієї години. 

Абсолютна більшість користувачів (91%) відзначили, що найбільш корисним інструментом під час  заповнення декларації  для них були підказки до полів декларації у самому Реєстрі. Функція “Дані для декларації” отримала 73% схвальних відгуків, а “Автозаповнення” декларанти оцінюють в цілому позитивно, проте зазначають, що вона потребує вдосконалення. Нею скористалися 49% опитаних. 

Дві третини користувачів (63,7%) не стикались з технічними помилками при роботі з Реєстром. Цей показник покращився на 5% порівняно з минулим роком. 

За словами респондентів, рівень задоволеності роботою Реєстру зростає, зокрема, через:

  • спрощення заповнення розділу декларації про банківські установи,
  • доповнення Реєстру новими підказками, описами розділів декларації, посиланнями на відеоінструкції, 
  • “дружній” до користувачів інтерфейс Бази знань НАЗК, 
  • функції “Дані для декларації” та “Автозаповнення”, 
  • врахування клієнтського досвіду та побажань користувачів.

Також респонденти відмітили, що майже всі послуги, надані на різноманітних платформах НАЗК, демонструють зростання корисності порівняно з 2024 роком. Серед клієнтів контакт-центру НАЗК (18% респондентів) 87% отримали корисну для них інформацію. 74%  користувачів (проти 71% минулоріч) скористалися  Базою знань НАЗК, 38% навчальною платформою. Для 42% декларантів стали в пригоді інформаційні повідомлення на сайті НАЗК (минулого року цей показник був на 2% менше). 25% респондентів отримували потрібну інформацію на офіційних сторінках Агентства в соціальних мережах. 

На питання “Чи була корисною допомога уповноваженого з питань запобігання корупції?” 41% респондентів зазначили, що уповноважений їхньої установи допоміг з заповненням декларації, водночас 46% до уповноваженої особи не звертались. На 4% порівняно з минулою кампанією поменшало тих, хто не знає про існування такої особи (з 10% до 6%).

Більш детально можна ознайомитися за покликанням – https://nazk.gov.ua/uk/novyny/polovyna-opytanyh-deklarantiv-otsinyuyut-vzaemodiyu-z-reestrom-deklaratsiy-na-nayvyschyy-bal-doslidzhennya