До складу робочої групи увійшли представники: Вінницького міськвиконкому; Департаментів облдержадміністрації: регіонального економічного розвитку, соціальної та молодіжної політики; головного територіального управління юстиції у Вінницькій області; головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області; головного управління Пенсійного фонду у Вінницькій області.
Головна мета роботи групи – вивчення та оцінка ситуації безпосередньо на місцях, надання практичних рекомендацій, напрацювання та підготовка пропозицій загального уніфікованого підходу до формування системи:
– методичного забезпечення процесу надання адміністративних послуг;
– налагодження комунікацій та зворотнього зв’язку;
– запровадження контролю якості надання адміністративних послуг.
З 23 лютого по 02 березня 2016 року робоча група відвідає усі центри надання адміністративних послуг згідно із затвердженим графіком.
Довідково: В області діють 28 Центрів надання адміністративних послуг (з яких 23 – районних, 5 – міськрайонних) та три територіальні відділення Центру адміністративнихпослуг «Прозорийофіс» в м. Вінниці.
Протягом 2015 року Центрами надання адміністративних послуг області надано понад 1млн. різноманітних адміністративних послуг суб’єктам звернення, що в 2,1 рази більше порівняно з 2014 роком.[:]