Що необхідно для реєстрації об’єктів державної експертизи

Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та Закону України «Про адміністративні послуги» надання адміністративних послуг, в даному випадку видачі висновку державної експертизи землевпорядної документації, для суб’єктів господарювання та фізичних осіб здійснюється через Центр надання адміністративних послуг м. Вінниці:

Центральне відділення : вул. Соборна, 59 ( тел. (0432) 59-50-67,

email: [email protected]);

відділення «Вишенька»: пр. Космонавтів, 30 (тел. (0432) 50-86-40,

e-mail: [email protected]);

відділення «Замостя»: вул. 50-річчя Перемоги, 7 (тел. 0432-50-86-31, 

email: [email protected]);

відділення «Старе місто»: вул. Островського, 85 (тел. (0432) 50-86-20,

e-mail: [email protected]).
Для проведення державної експертизи подаються наступні документи:

  1. Заява про проведення державної експертизи землевпорядної документації:

– для фізичних осіб у разі проведення обов’язкової або добровільної експертизи (первинної, повторної, додаткової) – зразок заяви;

– для суб’єктів господарювання (юридичні особи, фізичні особи-підприємці) у разі проведення обов’язкової експертизи (первинної, повторної, додаткової) – зразок заяви;

  1. Копія договору та кошторису на виготовлення землевпорядної документації, завірені підписом та печаткою розробника об’єкту експертизи (стаття 39 Закону України “Про державну експертизи землевпорядної документації”);
  2. Оригінал землевпорядної документації, яка повинна бути пронумерована, прошита та скріплена печаткою розробника у відповідність до підпункту 3.3.2 Методики проведення державної експертизи землевпорядної документації;
  3. Оплата за проведення державної експертизи землевпорядної документації, яка зараховується на на рахунок (Стаття 39 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації»;

Відповідно до п. 3.3.2 Методики усі основні документи і матеріали, додані до об’єкта державної експертизи повинні відповідати таким вимогам:
– додатки та передбачені законодавством погодження повинні бути підписані керівником відповідального органу (організації), скріплені його печаткою та мати термін дії;

– графічні матеріали у встановлених законодавством випадках мають бути погоджені керівником територіального органу земельних ресурсів;

– кожен аркуш копій архівних документів повинен бути посвідчений підписом архіваріуса та печаткою архівної установи;

– кожен аркуш інших документів повинен бути посвідчений підписом і печаткою розробника об’єкта експертизи;

– письмова згода землекористувача у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб, повинна бути засвідчена нотаріально;

– документація із землеустрою повинна бути пронумерована, прошита та скріплена підписом і печаткою розробника об’єкта експертизи.

При виконанні цих вимог об’єкт державної експертизи підлягає реєстрації. В іншому випадку документація повертається замовнику на доопрацювання без реєстрації.

Для здійснення контролю за усуненням зауважень викладених увисновку державної експертизи землевпорядної документації необхідно надати до Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області:

  1. Коректурний аркуш про усунення зауважень про усунення зауважень, викладених у висновку державної експертизи землевпорядної документації, підписаний та скріплений печаткою розробника документації, що є додатком до листа замовника (п. 3.5.8 Методики проведення державної експертизи землевпорядної документації затвердженої наказом Держкомзему України від 03.12.2004 № 391);
  2. Оригінал висновку державної експертизи землевпорядної документації без сторонніх відміток;
  3. Оригінал доопрацьованого об’єкту державної експертизи.

Comments are Closed